zaterdag 4 augustus 2012

Give away gewonnen...


Een paar daagjes geleden kreeg ik een mailtje van Maddy, van de blog:
 maakhetff , dat ik een sieradenboekje bij haar gewonnen had.
Heel erg leuk, gisteren kreeg ik het met de post, leuk kaartje erbij
en ik heb het direct eens uitgebreid bekeken.
Prachtige ontwerpen, ik kreeg zin om direct te beginnen, maar het moet even wachten, helaas.
Dit ontwerp heeft mijn voorkeur...


Mooi he.....
Maddy: ik ben er erg blij en hoop de resultaten op dit blog
te laten zien.



Groetjes Hanneke



6 opmerkingen:

  1. Hey wat mooi je kansen lijken gekeerd te zijn, weer een Give Away gewonnen...Van harte gefeliciteerd!

    Ik heb er ook weer eentje ter ere van mijn verjaardag ;) wel weer heel anders als de vorige.

    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, dat is leuk! Gefeliciteerd... Je had pas geleden toch ook al een give away gewonnen? Wat een bofkont bent je toch...
    Nee hoor, ik vergeet gewoon altijd mee te doen. Dus het is m'n eigen schuld dat ik niet vaak iets win..

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je er zo blij mee bent!! Ik ben uiteraard heel benieuwd naar je (toekostige) resultaten...nogmaals veel plezier met het boekje!
    Grtzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, al weer prijs, maar erg leuk voor je. Veel plezier ermee. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd het ziet er prachtig uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met je mooie prijs... En je hebt echt iets moois uitgekozen. We zijn al benieuwt naar het resultaat...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen