donderdag 30 augustus 2012

Even bij praten

 
 
Soms gaat het leven zo zijn gangetje en ineens gaat het
sneller.
 
 
zo iets..........:-)
 
Bestellingen weg maken, op sturen, nieuwe dingen maken
voor op de markt en heel veel Zeeuwse poppetjes maken.
Krijg er erg leuke reaktie's op en na elke markt zijn ze weer op.
 
Er liggen nog 5 of 6 haak werkjes waar ik aan bezig ben( hebben jullie dat ook?)
 maar het haakwerk voor de markten gaat nu even voor.

Reaktie op jullie blogs plaatsen schiet er een beetje
bij in, maar ik volg het allemaal wel hoor!
 
Alle nieuwe volgers.....welkom, gezellig dat jullie me volgen.
Ik ga zeker een kijkje op jullie blogs nemen, Angelique, heb jij ook
een blog?
 
 
 


9 opmerkingen:

  1. Hey Hanneke, haha, ja hoor, als je dan toch zoveel moet fietsen dan kan je beter een doel hebben toch ;))))))))
    Wat zijn je slippertjes van je vorige post ook weer leuk, jij blijft ook steeds lekker bezig hoor!
    Ik volg je wel al reageer ik soms weinig, dat komt omdat ik tegenwoordig de 'slechte' gewoonte heb om alles 'savonds via mijn I-phone te lezen en met die kleine toetsjes is reageren echt een crime, maar...........ik ben te moe om achter de pc te zitten........van dat fietsen :))))))))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar hoor...meestal zitten er gewoon té weinig uren in een dag en het lukt me ook nooit om het bij één ding te houden...ben ik met het een nog bezig zit ik met mijn hoofd alweer bij het volgende en daar moet dan meteen aan begonnen worden:-)) Wel leuk als de dingen die je maakt het zo goed doen, daar doe je het voor toch! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat je het zo druk hebt met haken, en dat je veel verkoopt dat doet een mens goed

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanneke, ja hoor, ik heb ook een blog: http://mwlbyangelique.blogspot.nl/ , gezellig als je een kijkje komt nemen ;-)
    Het lijkt wel of heel Zeeland vol zit met creatievelingen, ik ben er al heel wat tegen gekomen! Wel jammer dat het zo'n eind weg is, want die Zeeuwse markten lijken me bere-gezellig.
    Succes met alle drukte! Vervelen hoef je je gelukkig niet, want als er niet zo veel markten meer zijn, kunnen we weer voor de kerst aan de gang :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je staat al tussen mijn volgers hoor ;-)

      Verwijderen
    2. Lachen zeg, ben ik al een tijd jouw volger. Maar als ik je logo/fotootje aanklikte, kreeg ik er geen blog bij, en het is een ander fotootje dan op je blog, vandaar ging er geen lampje branden.
      gr.Hanneke

      Verwijderen
  5. Hey girl ik kom ook weer effe op bezoek. Goed van je dat je het zo druk hebt met je markten, leuk!! Haak jij maar lekker door. Nee haken heb ik nog steeds niet onder de knie, maar wil nu wel eindelijk gaan recykleren:).
    En ben ook druk met voorbereidingen van de Elf Fantasy Fair outfits, niet zo nodig aan het naaien hoor, maar verzamelen van accesoires enzo. Verheug me er op :).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, de dagen kunnen soms zomaar tussen je vingers doorglippen... Wat kan een mens het druk hebben. Maar het is goed om van tijd tot tijd even terug te blikken...

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hanneke
    even op je blog gekeken (veel te lang geleden natuurlijk)
    ik zie dat alles goed gaat, het ziet er gezellig uit,
    Geniet nog maar van het mooie weer,
    Groetjes Manja
    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen