dinsdag 21 februari 2012

woordverificatie uitzetten.

De ergenis over de woordverificatie kom ik op veel blogs tegen.
Ik vind het ook een ramp, en nu kreeg ik van Addy een tip
van een site waar een uitleg beschreven stond en ik heb een copie gemaakt.


Het gaat als volgt:
-Als je de nieuwe interface gebruikt om je berichten te lezen, moet je even terug naar de oude, door rechtsboven op het radericoontje "bloggeropties" te klikken.
- Kies "oude blogger-interface" (schrik niet je kan zo weer terug)
- Kies nu "instellingen"
- Dan de balk eronder "reacties" en vervolgens kun je woordverificatie op "nee" zetten.
Wil je toch eerst zien welke reacties je krijgt voordat ze op je blog verschijnen dan kun je  "reacties moderaten:  altijd " instellen.
-Sla je instellingen op en keer evt. terug naar je nieuwe interface door te klikken op "nieuwe blogger interface uitproberen".


Ook kun je naar instellingen gaan, dan reactie's aanklikken,
en dan woordverificatie uitzetten.
PS, laten we ook aan onze medemens denken die slecht ziet......
Doe het dan daar voor...



Groetjes Hanneke


14 opmerkingen:

  1. Ja, het is een ergernis.. Fijn als veel mensen hem uitzetten. Maar ik heb het ook al 2x bij de hand gehad dat de woordverificatie vanzelf weer aanstond.. rararara...

    Groetjes, Elizabeth

    PS en hij staat bij jou ook nog aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie tip, ik hoop dat veel mensen het zullen en willen volgen!
    Groetjes!!
    Jaa, hij staat weer aan bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de tip het is inderdaad een grote ergernis!

    Ga het meteen proberen!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhhhhhhh, Ik wist niet dat hijbij mij aanstond, ga het morgen proberen uit te zetten,
    sorry hoor,
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hay meis,

    Dank je voor de goede tip...!

    Ik dacht dat het aan mij lag dat ik het zo moeilijk vond
    om die letters the ontcijferen.
    En nu merk ik dus dat er meer mensen het heel vervelend vinden...ik ga even kijken of het me lukt om het uit te zetten...

    Meisje nogmaals bedankt en een mooi week-end,

    Liefs,

    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hanneke, dank voor je bezoek aan mijn blog! Wat een schattige, nostalgische plaatjes staan er op de jouwe.... Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het ook veranderd, want ook al zie je goed dan zijn die woorden nog niet te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond het ook niks, en heb het uitgezet! Wat ziet je blog er prachtig uit!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik heb he tgeprobeerd, hoop dat het nu beter gaat.Mooie rozen ook op jouw achtergrond!

    Groetjes Janny (Rozen van Papier)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hanneke,

    ik ben blij dat de gruttersbakken goed zijn aangekomen bij je!!! wat leuk dat je een blog hebt! ik heb me net bij je aangemeld om je te volgen.
    En ga nu proberen of ik die woordferivicatie uit kan zetten,wat een raar iets weer!!hoop dat het lukt.
    nou tot snel,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hanneke,

    bedankt voor de tip,
    wij hebben het nu ook uitgezet.
    liefs,
    Claire en KarinJoan
    www.24Homes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig om te zien: ik kom mijn robotje overal tegen!
    Zegt het voort!! ;)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen