zaterdag 25 februari 2012

beetje van attic/ beetje van mij.


 Patroon van Attic, en tot mijn verbazing heeft zij
het  patroon verder uitgewerkt van de ronde pannenlap die ik een tijdje
terug gehaakt heb.
Het was in ieder geval een heerlijk haakwerk, en ik heb mijn
fantasie de vrije teugels gelaten, want de hele tas is van restjes gehaakt.
De bloemen die onderaan de hensels zitten hebben een kno(o)p van fimo.
De sluiting heb ik zelf verzonnen en ook daar een grote swirl knoop
van fimo klei.





10 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en ontzettend creatief!
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje is je tas,en prachtige kleuren.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, wat een leukje zeg! Zo vrolijk en fleurig, en die knop is ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je tas heb ik inmiddels al bewonderd en bij deze wil ik even melden dat je sjaal af is!! Groetjes Addy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Addy, je bent geweldig, maak er een foto van en ik zet em op de blog.
      dat word nog een rondje Mac drive..........

      Verwijderen
  5. Wat een leuke tas. Heb zelf ook het haken ontdekt. Nooit geweten dat dat zo leuk was.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie leukkkk! Die knoop is ook zo mooi en past er perfect bij, erg mooi handwerk.

    fijne zondag

    groetjes
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi resultaat van deze samenwerking. Die knoop had je niet beter kunne kiezen. Erg leuk geworden.
    Fijne zondag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een gave tas gemaakt! De knopen van fimo klei zijn geweldig leuk! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen