vrijdag 26 juli 2013

Betonnen Zeeuwse knoppen en verzilverde knoppen....

De markten zijn weer begonnen en dan gaan de betonnen
Zeeuwse knoppen ook weer mee.
 
De betonnen knoppen zijn er in 2 afmetingen:
Groot is ong. 27 cm doorsnede en klein 17 cm.
De kleuren waar in ze te krijgen zijn:
Zilverkleur, goud-, brons-, koper-, paarlemoerkleur
en gewoon beton dus niet gekleurd.
Op de foto hier boven zie je de kleuren goed, de paarlemoer staat er niet op.
De grote knoppen kosten 20,50, de kleine 12,50.
 
Maar ook met de verzilverde knoppen gaat het lekker.
Dit is een heel mooi knopje met daar aan kleine
oud Hollandse bloedkoraal(nieuw).
Armband kan op maat gemaakt worden en kost 24,50.
 
Ook deze armband blijft favoriet.
Een grote verzilverde knop met nieuwe gitten of nieuwe
oud Hollandse bloedkoraal.
De gitten armband is 30,- en de bloedkoraal 35,-
 
 
Er is nog steeds veel vraag naar alles wat Zeeuws is, en steeds
zie je weer nieuwe dingen op de markt, erg leuk vind ik dat.
 
Geniet allemaal van het zomerse weertje
en de vakantie.......
 
 
Groetjes Hanneke
 
 

 
 
 


8 opmerkingen:

  1. Leuk om jou en je mooie spulletjes afgelopen woensdag weer te zien Hanneke :)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi Hanneke!
    Veel succes met de markten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig! Afgelopen woe-do was ik met onze dochter in Zeeland (nachtje weg omdat ze 12 is geworden). En daar kwamen we die prachtige betonnen knoppen tegen; in tuinen maar ook aan de kant van de weg, te koop, in Aagtekerke.
    Later had ik soort nog spijt dat ik er geen had meegenomen voor thuis, en nu kom ik ze op je blog tegen.
    Gezellig zeg, op markten staan! Succes met de verkoop.
    Groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft ook een mooie vorm om te zien. Veel succes met de markten. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er fantastisch uit !! Heel veel succes met de verkoop !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op welke markten worden deze betonnen knopen verkocht? Ik wil er heel graag twee ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op welke markten worden deze betonnen knopen verkocht? Ik wil er heel graag twee ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen