donderdag 8 november 2012

moeder en zussen dagje...

Daniëlle (rechts) had een workshop georganiseerd voor moeder en zus.
Ze waren een hele dag met elkaar opstap en 'smiddags kwamen ze in het ateljeetje,
om te proberen een ketting te maken.
Moeder was het snelst en de ketting (midden) was helemaal haar zin.
Zus was erg duidelijk en maakte een lange fleurige ketting en Daniëlle
 heeft er 4 gemaakt, haha, maar steeds uitgehaald en tenslotte
is het de ketting geworden die ze om heeft.
Alle drie de kettingen kunnen bij veel keuren kleding gedragen worden
en dat is best belangrijk.
Dames, het was gezellig en veel plezier met jullie creatie.
 
Groetjes Hanneke 
 
 
 


6 opmerkingen:

  1. ze stralen die hebben een hele leuke dag bij je gehad, en mooie kettingen gemaakt
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit, de ketting van moeder vind ik erg mooi!!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat fijn, dat zou ik nu ook echt nog eens graag doen met mijn moeder en mijn zussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, jammer dat ik alleen broers heb en niet van die creatieve schoonzussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super gezellig uit! Mooie kettingen hebben de dames gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n moeder/zussen dag.
    Mooie kettingen hebben ze gemaakt.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen