maandag 9 juli 2012

gewonnen...

Mijn eerste give away gewonnen............
En wat denken jullie dat het is????????????????

EEN KETTING.

Komisch he, maar leuk.
De give away was van 365 dagen creatief.
Suzan vond het ook erg leuk dat ik hem won, kon
nog wel bij de verzameling.
Afgelopen vrijdag kwam het pakje.

super leuke kaart zat er bij...


tada....daar is tie dan...


Leuk Suzan.



In deze vakantie tijd ga ik proberen om andere blogs te blijven te volgen,
 maar ook ik hou een beetje vakantie tussen alle markten, dus
tot september ga ik wat op halve kracht.

Groetjes Hanneke








9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je eerste gewonnen Give-away

    Het is wel een hele mooie ketting hoor.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaha was wel lachen hè dat net jij de ketting hebt gewonnen. Nou ja de Give Away was een ketting dusss ;). Maar och kettingen kunnen we nooit genoeg hebben hè!
    Heel veel plezier ervan en leuk om te horen dat je hem leuk vind én de kaart die ik een beetje aangepast heb. Leuk dat je het hier gedeeld hebt :). Warme groetjes en dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps. En nu op naar nog meer Give Aways die je gaat winnen! Leuk dat ik de eerste mocht zijn :D. Knufff!

      Verwijderen
  3. Leuk dat je een give away gewonnen hebt. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha leuk dat je een ketting hebt gewonnen, en ook je eerste give away prijs van harte gefelies hoor

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha.., gefeliciteerd Hanneke! En wat leuk dat het nu net een ketting is; echt aan jou besteed.
    Houd lekker vakantie hè.., ik doe met je mee.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd hij is prachtig groepjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk iets te winnen!! Geniet van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen