vrijdag 18 mei 2012

Zendingsmarkt

De afgelopen weken druk aan het werk voor de komende markten.
Steeds denken dat je niet genoeg hebt, weer een nieuw idee
wat je gelijk moet maken enz enz.

Bovenste foto is de puinhoop op mijn tafel, ik heb het toch
een beetje opgeruimd :-)
Nog meer boekjes gemaakt en heerlijk
geurende lavendel zakjes met nostalgisch printje.


Heel veel sieraden gemaakt, hier boven de wat duurdere, van hele mooie witte
zoetwater parels en een mooie magneetsluiting.
De bloemen ketting bestaat uit paarlemoer en grote en
kleine zoetwater parels.
De zeeuwseknoop ketting is gemaakt van gitten, (nieuwe), dit
geeft er een traditionele tint aan.



Ook eens achter het naai machine gezeten om deze zeepzakjes te maken.
Printje er op en een stuk heerlijk geurende zeep erin, leuk voor kado of gewoon voor jezelf.

Verder nog heel veel meer gemaakt.
bent u in de buurt van Middelburg, kom kijken en kopen, want het is
voor een goed doel.



Groetjes Hanneke



6 opmerkingen:

  1. Je spulletjes zien er mooi uit en ik hoop op een goede dag morgen. Veel plezier......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal mooi uit en was ik maar in Middelburg morgen!! Heel veel plezier .
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je op mijn blog kwam!
    ik ben vandaag nog eens bij Tiger geweest maar idd waren er geen magneetjes meer. jammer!
    wat een heerlijke en prachtige dingen heb je gemaakt! dat worden blije kopers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, wat een mooie kettingen vooral die zeeuwse! Nieuwe gitten zijn die ook te gebruiken voor klederdrachtsieraden?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je weer voor een leuke dingen gemaakt. Ik ben ook aan het notitieboekjes bekleden geweest, weer heel anders. Maar vind deze ook superrrr.
    Mooi hoor allemaal, ik hoop dat je leuk verkoopt. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er allemaal leuk uit zeg.
    Plezierige verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen