maandag 10 december 2018

ik ben er nog :-)

Nou nou, dat is ff lang geleden dat ik wat geplaatst heb zeg.
Tsja, ik was heel erg fanatiek aan het op ruimen.
Meestal doe ik dat na de zomer periode, weer eens alles een plaatsje geven, dozen
naar boven en dan komen er ook veel
halve projecten te voorschijn....... wat ben ik soms aan
veel dingen tegelijk bezig....hebben jullie dat nou ook?
Maar goed, dat heb ik ook allemaal uitgezocht en aan de slag
dan maar.
Deze leuke hanger heb ik al meerdere malen
gemaakt maar blijft erg leuk om te doen.
Er zijn erg leuke houten kralen met opdruk te koop
en je kunt ze ook omhaken, belletje er aan en je hebt
een mooie hanger.

Groetjes Hanneke

5 opmerkingen:

  1. Leuke projecten zijn dit allemaal Hanneke, en zoals ik
    uit je schrijven begrijp waren dit allemaal onafjes, hahaha.
    Wel heerlijk om alles eens goed te ordenen, dan komt er weer
    ruimte in de kasten en lades en ook in je hoofd natuurlijk.

    Wens je een fijne week toe.....

    Lieve groetjes,
    Josephine
    đŸ»đŸŒđŸ»

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke hangers!
    Lekker, alles weer opgeruimd!
    Zelf heb ik (bijna) nooit meerdere projecten liggen, verbaas me soms over de hoeveelheid lopende projecten van anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi hangers met die berekopjes!
    Fijn he dat het weer lekker opgeruimd is.
    Zelf heb ik ook een paar dingen die niet af zijn, b.v. een borduurstuk
    die best mooi is maar ik ben nu helemaal aan het haken verslingerd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk eens puinruimen mooie hanger en fijn dat je er nog bent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, als je gaat opruimen... Maar goed, overal is een tijd voor toch?
    Ik vind je hangers heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen