vrijdag 12 oktober 2018

Rammelaars

Nou daar zijn we weer, een tijdje weg geweest.
Heerlijk 3 weekjes vakantie gehad en daarna door het mooie weer
nog wat marktjes gedaan dus werk aan de winkel.
En vorige week wilde ik dit posten en toen begaf de pc het, oef,
gelukkig stond nog alles er op, maar er moest een nieuwe komen,
nog maar een paar marktjes draaien :-) haha.
Deze leuke patronen zijn van Jookz, makkelijk beschreven en te haken en zeer
leuk resultaat.
Nieuwe volgers welkom, leuk dat jullie gaan volgen.

Groetjes Hanneke

7 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk Hanneke deze rammelaars, lekker natuurlijk
    materiaal voor die kleintjes en makkelijk wasbaar, SUPER leuk!!!

    Las net je berichtje op mijn blog, bedankt voor je complimenten.
    je vroeg of ik jou even wilde mailen betreffende een vraag over
    een fotoprogramma. Als ik bij jou o de e-mail knop druk moet ik
    allerlei accounts toevoegen dus lijkt het me beter als jijzelf
    mij even mailt idunaatje@gmail.com kan je vinden bij mijn profiel gadget.

    Je hebt het dus getroffen met de vakantie, ongekend dit weer, HEERLIJK.
    Hoop dat je binnenkort weer een goed werkende PC hebt, flink want
    ganzen verkopen zou ik zeggen, haha.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze superleuk. We hebben nog steds mooi weer, fijn dat je dan vakantie hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke rammelaars heb je gemaakt! Je ziet ze steeds vaker met zo'n houten ring... Dus ook jouw vakantie zit er weer op. Tja, aan alles komt een eind. Gelukkig kunnen we nog genieten van prachtig weer!
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige rammelaars in gezellige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    หนังไซไฟ

    BeantwoordenVerwijderen