donderdag 7 juni 2018

Zeeuwse potjes haken...

Op de laatst gehouden knit en knot beurs was ik erg benieuwd
naar het pas uitgekomen boek: potjes haken van Klaske v.d. Bij.
En toen ik het in handen kreeg heb ik het gelijk gekocht...zo leuk!
Maar het ging ook direkt kriebelen  haha.
Leuk die potjes....maar zou dat ook  leuk zijn met iets Zeeuws?????????
Potjes besteld....goede katoen in huis en eerst het hoofdje haken.
En toen begonnen met het mutsje voor het vrouwtje.
Ik zal maar niet zeggen hoeveel keer ik het uitgetrokken heb, maar
het is nu naar mijn zin.
Mannen hoedje was makkelijker...:-)
Achterzijde....

In het potje natuurlijk een Zeeuwse babbelaar of een Zeeuwse knop win gum.
Op de etiketten staat: groeten uit Zeeland en de andere zijde is 
een Zeeuwse knop.

as Zaterdag sta ik bij de Saronkerk in Oostkapelle, grote markt voor Woord en Daad.
Begint om 9.00 tot 15.30 uur.

En de Zeeuwse potjes gaan mee!!!!!
Ze hebben er zin in..........

Fijn weekend allemaal....

Groetjes Hanneke



11 opmerkingen:

  1. Wat origineel. Heel leuk. Ik hoop voor je dat je ze zaterdag zo kwijt bent.
    Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och kijk nu toch, wat een enige potjes zijn dit geworden Hanneke,
    kan me voorstellen dat je meteen aan de slag bent gegaan.
    Ze zijn echt super geslaagd en denk dat ze zomaar
    a.s. zaterdag zeer snel verkocht zullen zijn.
    Leuk hé al dat gepuzzel en dan tot zo'n mooi resultaat te komen.

    Succes met de verkoop.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat super leuk! Ze staan er heel gezellig bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh wat zijn ze super leuk!!!
    Mooi gemaakt, na gepruts zijn ze prachtig geworden.
    Veel succes a.s. zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat super leuk, is het patroontje ook te koop? Laat me graag weten, alvast dank pkooijman@freeler.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Dat zijn echt heel grappige en schattige potjes geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En òf het kon met iets Zeeuws... Wat is het je goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om die potjes zo bij mekaar te zien. Tof gedaan!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    หนังไซไฟ

    BeantwoordenVerwijderen