maandag 22 januari 2018

Uil Floortje

Dit is uil Floortje.
Als pakketje gekocht op de kreadoe bij Stip en haak.
Dit is de mini uit voering van de uil maar erg grappig.
Ik kocht haar in deze kleurtjes.
Makkelijk om te haken....maar de pootjes is een beetje gepruts,
en het duurde even voor ik door had hoe het moest.
En ja...... wat is 1 uil........ haha, dat heb ik nog al eens he...
Even in de grote doos :-) met wolletjes en dan heb je een super vrolijk
uiltje, nog een leuke naam verzinnen.....
Ze kunnen het prima met elkaar vinden, gezellig zo"n koppel.
Zeker weten dat ze nog heel wat vriendinnetjes er bij krijgen!!!
Er liggen er al wat half klaar maar ja de pootjes he....
Zag op pinterest deze uit spraak.....
En zo is het maar net......toch????


Groetjes Hanneke



8 opmerkingen:

  1. Haha, wat een leuke uil.♥♥♥ Ik bedoel uiltjes.
    Ben dol op uilen, maar heb er nog nooit één gehaakt.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi spreuk Hanneke en zeker helemaal waar. Je uilen zijn zo
    leuk geworden, gezellig met z'n tweetjes zitten ze daar.
    Ik denk dat er met alle restjes wol zeker nog de nodige
    bij gaan komen, en die lastige pootjes zullen dan ook steeds
    makkelijker gaan denk ik maar zo, hihi.
    Leuk de verschillende kleurtjes in de vleugeltjes.

    Succes met de volgende uiltjes....

    Fijne week gewenst,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig stel uiltjes. Leuk idee om er een tweede in andere kleuren bij te haken. Ook ik ben Floortje aan het haken. Alleen de pootjes ontbreken nog. Als ik jouw ervaring lees, moet ik daar even een rustig moment voor uitkiezen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, what a funny couple! Very sweet, Hanneke, great job.
    Groetjes, Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dacht die ene... 'als ik nu op m'n kop ga staan, haakt Hanneke vast wel een vriendje voor me'...
    En jawel hoor! Wat een heerlijk stel zo samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een cuties zijn dat Hanneke! Leuk gedaan;
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kopeltje die uiltjes zeg, ga zo door..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen