vrijdag 20 oktober 2017

Roller Bird Shawl

Het is al een beetje te lang geleden dat ik wat te melden had,
maar ik ben aan wat grotere projecten bezig dus dan kun je niet altijd wat laten zien,
Ja, ik kan wel laten zien waar ik mee bezig ben maar meestal vergeet ik dat
en ik vind een half af project niet iets waar ik een foto van maak.
Maar deze roller bird sjaal is klaar.
Heel mooi patroon van Vicarno's mama
Ik heb mezelf een cadeautje gegeven :-) nm deze heerlijk
prachtige wol van Puno, niet goedkoop maar heerlijk zacht en
het haakt prima.
Het bestaat uit 55% merino, 30% babyalpaca en 15% zijde. 
Verloop garen blijf ik mooi vinden en met dit patroon komt het mooi uit.
Die sjaal komt goed van pas met dit herfst weer.

allemaal goed weekend,

Groetjes Hanneke

9 opmerkingen:

  1. Nou, hij is schitterend! En je kunt hem ook meteen om... brrr.. wat een wind...
    Kwaliteitsgaren werkt toch meestal het fijnst, hè ...
    Jij ook een fijn weekend! Groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, beeldschoon Hanneke! Deze sjaal past voor iedere gelegenheid en op heel veel verschillende outfits. Veel plezier met je cadeau :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schoonheid is het geworden Hanneke, prachtig materiaal
    is het de zachtheid straalt van de foto'd af.
    Ongelooflijk dat dit verloopgaren zo prachtig uit komt met
    dit patroon. Daar ga je veel plezier van krijgen.

    Heel goed zo'n verwennerijtje voor jezelf, groot gelijk!!!

    Geniet van een heel fijn weekend,

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt gelijk, met deze sjaal komt het verloop echt heel goed uit! Wat mooooooi!! Geniet ervan :-)
    PS: Ik ben net zoals jij, ik toon ook niet graag W.I.P.'s op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi geworden, Hanneke! En zacht he? :-) Laat die herfst maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi en blauw is toch een beetje mijn lievelingskleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superchic garen hoor, het is een prachtige sjaal geworden.
    Zo mooi dat kleurverloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW! Niet alleen heel erg mooi, maar ik denk ook dat hij ongelofelijk fijn en zacht aanvoelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great job, Hanneke! Nice shape and the pretty colors are perfect. Groetjes, Nata

    BeantwoordenVerwijderen