donderdag 22 juni 2017

Van alles aan het doen...

Nou...met de warmte ben ik niet echt productief, maar aangezien de markten
er aan zitten te komen ga ik toch maar door.
Deze krans is weer iets heel anders dan wat ik allemaal maak, maar
erg leuk om te doen.
as zaterdag naar de visserij dagen in Arnemuiden.!
gezellig is het daar altijd....
 
Wilt vu nog betonnen Zeeuwse knoppen.......
mail me maar even dan neem ik ze mee.
Heb ze nm. niet altijd bij me want het is nogal een gesleep.
 
 
Groetjes Hanneke


9 opmerkingen:

  1. What a funny idea! A nice wall-decoration or gift for a sewer :-). Happy Summer!! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke krans is dit geworden Hanneke, en bijzonder
    dat je zoveel oude houten garenklosjes op de kop hebt
    kunnen tikken. Of. . . . .maak je die misschien zelf met
    een oude look, dat kan natuurlijk ook?

    Je blijft inderdaad voor de markten altijd wel druk met van
    alles te vervaardigen, heerlijk om te doen natuurlijk en
    gelukkig gaat de temperatuur nu even naar een aangename stand toe.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die krans is leuk!
    Veel plezier in Arnemuiden en natuurlijk ook succes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk idee, met die oude houten garenklosjes, ik zie zelfs spoelklosjes. Echt een mooi cadeau voor een fervent naaister!
    Veel plezier in Arnemuiden, in Bru zijn de visserijdagen op 13, 14 en 15 juli, daar kijken we naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel bijzondere krans! Oh, hoe kom je aan al die prachtige oude houten klosjes? Een bofkont die deze krans in bezit krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke krans met die klosjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen