zaterdag 18 oktober 2014

Mini Portemonneetjes..

Deze zomer ook wat kleine projectjes gemaakt waar onder deze portemonneetjes.
Erg leuk om te haken.
Het patroon komt hier vandaan.
De beugeltjes er aan naaien is een gefriemel, maar als je
meerdere portemonneetjes haakt, gaat het steeds makkelijker:-)
De beugeltjes heb ik hier vandaan.
 
Verder heb ik de afgelopen weken flink aan mijn deken/plaid gehaakt.
Ik liep nogal achter maar ik heb hem nu klaar op de rand na.
Ook nog draadjes afhechten
 
 
 
Allemaal goed weekend,
 
Groetjes Hanneke
 
 


3 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt schattig Hanneke de portemonneetjes,
    en je deken/Plaid vind ik SUPER mooi, prachtige
    kleurencombinatie. En voor straks op kille avonden
    een heerlijkhied om daar onder te kruipen.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk! Ik kan me voorstellen dat het een gepriegel was...
    Je deken wordt ook mooi.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg leuk, zeker voor wat kleingeld of een winkelwagenmuntje.
    Je deken wordt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen