vrijdag 21 december 2012

Uiltje...en grannys..

 
Uiltje in een gehaakte ring.
Leuk voor en kraam cadeautje.
Patroontje komt hier vandaan.
 
Verder heerlijk met het Alpaca garen aan de slag.
Deze doos stond al een poos naar me te lonken,
maar ik wilde eerst alle bestellingen klaar hebben want
anders weet je het wel......
 
 
Het worden allemaal de zelfde grannys, maar steeds met
een ander kleurverloop.
Ik ga jullie op de hoogte houden.........krijgt vervolg!!!
 
 
Verder wil ik alle volgers van mijn blog en iedereen
die mee leest enz enz enz  ............
 
Heel goede kerstdagen toe wensen.
 
 
 
 
 


14 opmerkingen:

  1. mooie granny's hoor ben benieuwd

    ik wens jou ook hele fijne dagen een goed uiteinde en een gezond 2013

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nu ook net bezig met Alpaca wol van Drops, ik vind het ook fijn haken. Ik ben er een sjaal van aan het maken, binnenkort laat ik het op mijn blog zien.
    De blokjes van jou zien er veelbelovend uit!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind dat uiltje heel erg mooi in die gehaakte ring. Leuk idee ook.
    Voor jou ook hele fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat uiltje in de ring... wat leuk !!!!
    Fijne Feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat dat uiltje mooi in die ring en in die mooie serene kleurtjes!
    De granny's gaan vast wat moois worden bij elkaar.
    Fijne feestdagen en een geweldig 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk je uil en die Granny s mooie kleuren jij ook fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dat uiltje! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat met de granny's.
    Ook voor jou fijne feestdagen en een creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook fijne dagen en wat is dat uiltje leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige granny's heb je gehaakt. Heerlijk die alpaca wol. Je uitje is ook PRACHTIG fijne dagen en een creatief gezond 2013. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kleuren voor die granny's. Goede combinatie, had ik nooit bij elkaar gezocht.
    En die uil is leuk!... echt te gek.
    Goede dagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi worden je granny's , ben benieuwd volgend jaar.
    Jij ook hele fijne , warme en gezellige dagen gewenst.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo lief, je uiltjeshanger! en je granny's zijn prachtig, ik ben benieuwd naar het vervolg. Jij ook heel goede feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben erg benieuwd hoe wat je met de grannies gaat doen?
    Jij ook fijne feestdagen gewenst!
    Groetjes, Heleen en Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a cute owlie wreath!! ♥
    Merry Christmas :-)

    BeantwoordenVerwijderen