woensdag 21 november 2012

Ploontje..

 
Hallo, ik ben Ploontje.
Gemaakt naar het patroon van amimammie
Maar ik ben een beertje, en op het
patroontje stond dat ik het zonder staart door
het leven moest, maar daar was ik het niet mee eens.....
dus kijk eens hoe een lief staartje ik nu heb.....
 
 
 
 
Alle nieuwe volgers.....WELKOM.
Heel erg gezellig dat jullie me willen volgen.
Ik ga, als het iets rustiger is, jullie blogs eens bekijken,
daar verheug ik me op.
 
Verder heb ik een hele doos(bloos, bloos) drops Alpaca
laten komen en daar ga ik iets moois van maken.
Daar hou ik jullie van op de hoogte.
 
 
 
Verders wordt er druk opgeruimd in het Ateljeetje.
Een heleboel kralen gaan in de opruiming.
Ik weet niet of er interesse is, er zijn heel veel
houten kralen, maar ik probeer het eerst
op mijn blog, en als er nog over is op marktplaats of zo.
 

Ik geef momenteel weinig reaktie op jullie blogs, maar er zijn
even andere dingen die mijn aandacht vragen, maar
ik volg ze wel hoor.
 
 



18 opmerkingen:

  1. owwww wat een cutie pie♥♥ en dat staartje maakt hem helemaal bijzonder mooi

    een HELE doos, nou je maakt me nieuwschierig hoor naar je project.
    hout in bruine kralen of houten kralen in kleuren ??
    stel je hebt rood / roze / oranje laat het me weten
    of kan ik het hier vinden en heb ik het over d'n bolleke gezien??

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ploontje is een schattig beertje en je hebt gelijk hoor, met staartje veel leuker, ben benieuwd wat je van de nieuwe wolletjes gaat maken.

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Ploontje (zeker met schattig staartje) en mooie bolletjes!
    Succes met alle drukte en het verdelen van de aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, heerlijk een doos vol Alpaca wol, ik heb laatst ook nog wat extra bolletjes bij bestel, zit nu iedere avond lekker te haken, fijne avond groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist dat ik het op een blog gelezen had, het was bij jou dus:-)

      Verwijderen
  5. Wat een schattig beertje,lief kleurtje.
    En een prachtige doos met mooie wol.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi hi, wat een schatje die Ploontje! Met staart!! Afgelopen vrijdagmiddag heb ik nog koffie gedronken met een echte Ploon, ook van jouw dorp.. wat toevallig! Als ik haar zou zeggen, dat je een beertje gehaakt had met haar naam, zou ze me waarschijnlijk zeer verbaasd aankijken ;)! Succes met opruimen en groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje is Ploontje.
    Erg lief.
    Succes verder.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ploontje is een schatje geworden Hanneke.
    Zo liefff dat kleine bolle staartje
    wat je eraan gemaakt hebt.

    Succes met alles,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ploontje is leuk! Ik heb de laatste tijd het bloggen een beetje verwaarloosd omdat het zo druk was. Ik hoop de draad ook weer op te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje, lief staartje heb je gegeven. Welke kleuren kralen heb je ? Kunnen we die ergens zien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ga ik eerst even op de foto zetten en dan gedeeltelijk op de blog en op marktplaats, maar voordat dat er allemal opstaat, puf puf,
      groetjes

      Verwijderen
  11. Ohhh een hele doos!? :-) Laat je maar eens lekker gaan :-) Ploontje is héél lief, zeker met staart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief ploontje fijn dat je een staartje hebt gekregen.
    En een doos vol bolletjes mmmmm.........
    om jaloers op te worden.
    nou uh aan het werk dacht ik zo, we willen graag weten wat je gaat maken !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Natuurlijk wil Ploontje een staartje, wat is ze leuk!
    Mooie wolletjes, ik ben benieuwd wat je gaat maken.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat is Ploon leuk geworden!!
    Super om te zien en inderdaad....
    ... geen staartje in m'n patroon, maar wel erg leuk bedacht!

    Fijn weekend!
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen